luni, 21 ianuarie 2013

PE LOCURI! FIŢI GATA! START!

         Cu adevărat, în noaptea asta dau startul unei "blogventuri" (că altfel nu pot să-i zic) frumoase, sper. Mă tot furişez de ceva vreme pe fel de fel de bloguri care mai de care. Îmi place mult ideea, de aceea dă Doamne sănătate celui care a avut o sclipire de geniu, dacă mai e pe lumea asta (cică e Jorn Barger, prin 1997) .
      Zic eu ca e captivant să-ţi împărtăşeşti anumite trăiri, emoţii, reuşite, nereuşite cu oameni pe care nu-i cunoşti la propriu, dar care ajung sa facă parte din viaţa ta. Odinioară, cînd mă îndragosteam de-mi zburau fluturi şi prin minte, nu doar prin stomac, aveam un jurnal intim, mai multe de fapt, pe care le ascundeam de ferească sfîntu şi pe care mama tot mi le găsea ca să vedeţi voi, din pură întîmplare. De atunci ştiu că e frumos şi eliberator să-ţi scrii gîndurile, să ţi le organizezi, să ţi le pui într-o ramă, ca să nu mai zboare atît de răzleţ pe unde vor ele. 
        Aşa, vasăzică, dar ( vorba profului meu de literatura universală :) ), asta se vrea a fi blogul meu, un jurnal. Nu la fel de intim, ca în îndepărtatele mele tinereţi, (chestia cu budoarul e un fel de glumiţă :), dar unul a cărui fiecare pagină s-o împărtăşesc cu voi, viitorii mei cititori, followeri, de cînd cu limba asta englezită. Vă voi vorbi despre cele mai frumoase experienţe din viaţa mea, despre micul meu prinţ care mă minunează cu fiecare zi mai mult, despre încercările mele culinare, despre cărţile care îşi fac loc pe noptiera mea, despre filmele bune vizionate, despre relaţia sinceră, caldă, de iubire pe care o am cu soţul meu şiiiiiii despre toţi şi despre toate, dacă va simţi sufletul meu că vrea sa spună ceva. Sper să rămîneţi alături de mine vreme lungă de-acum încolo! Să fie cu succes! Pupici calzi tuturor, că eu's bună la inimă:)! PE CURÎÎÎND!

4 comentarii:

  1. Intr-un ceas bun Irina , o idee frumoasa si mareata...
    Sa-ti fie sanatos bolfoselul, ca tere-i dulce... si te inteleg sufleteste cu trairile tale de mama . Sunt si eu mamica de 1 anisor si acus 5 lunisoare, sunt zile si ore care nu le voi uita niciodata, si care, pe zi ce trece devin tot mai minunate si mai hazlii...
    Succese mari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucica, sa stii ca atit de mult m/a bucurat comentariul tau. Iti multumesc mult pentru feedback/ul pozitiv si pentru incurajari. Chiar conteaza! Iti doresc sa a parte de clipe minunate alaturi de comoara ta intotdeauna! Multumesc si te astept cu drag la discutii oricind iti faci timp si ai chef:)!

    RăspundețiȘtergere
  3. draga irinutza blogher-itza,, sa stii ka succesul este inevitabil, in lumea asta virtuala,, pt ka vadit in cea reala este deja,si e unul foarte promitzator... te ung la suflet vorbele tale si kiar te atrage sa le descoperi firul intimplarii.. bafta si toate bune! asteptam frumoase impresii!! sanatate tie si superbei tale familii,, indeosebi lui Robertzel!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ianulea, salut:)Merci beaucoup pentru cuvintele tale calde. Le-am citit si mi s-a incalzit sufletelul. Te pupacesc cu drag. Succese mari si tie, in toate privintele*)

    RăspundețiȘtergere